22:20 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

نماد بورسی

خروج موقت ۶ نماد بورسی و فرابورسی و شروع بازارگردانی یک سهم
نماد برتر- نماد ۶ شرکت بورسی و فرابورسی به دلیل اعلام رویدادی مهم برای یک و دو روز و یک ساعت بسته و بازارگردانی یک سهم هم شروع شد.
دلایل ریزش ۴۳ هزار واحدی شاخص و عقب نشینی به نیمه کانال ۱.۳ هزار تایی
نماد برتر- روند فرسایشی بازارسهام امروز هم با رشد تنها ۶۴ نماد و به چند دلیل تکرار و منجر به ریزش ۴۳ هزار واحدی شاخص و عقب نشینی به نیمه کانال ۱.۳ هزار تایی شد.
۱۲ نماد بورسی و فرابورسی مشمول توقف نماد شدند
نماد برتر- قبل از شروع معاملات امروز بازار سهام ، نماد ۱۲ شرکت بورسی و فرابورسی به دلایل رشد بیش از ۵۰ درصدی، ظن دستکاری یا اعلام رویدادی مهم بسته شد .
معاملات دیروز ۵ نماد بورسی و قدیمی ترین شرکت سرمایه گذاری تایید نشد
نماد برتر- بورس تهران از عدم تایید کلیه معاملات قدیمی ترین سرمایه گذاری حاضر در بورس و پنج شرکت دیگر خبر داد.
ازگشت ۱۳ شرکت + توقف ۷ نماد بعد از رشد ۵۰ درصدی، مجمع و...
نماد برتر- امروز ۱۳ نماد بورسی و فرابورسی از جمله مپنا و فولاد خوزستان آماده بازگشت به تابلو شده و دو شرکت هم به مشمول برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی و ۵ نماد هم بسته شدند .
دو نماد بورسی و فرابورسی برای چند روز آینده متوقف شدند + دلیل
نماد برتر- نماد دو شرکت با توجه به وجود ظن دستکاری بازار و استفاده از اطلاعات نهانی و رفع ابهام یا اصلاح اطلاعات،معاملات برای ۴ روز کاری متوقف و توقف نماد هم برای ۲ روز کاری تداوم می یابد.
توقف نماد پرجمیعت ترین شرکت بورسی به همراه ۵ شرکت دیگر
نماد برتر- نماد پرجمیعت ترین شرکت بورسی به دلیل رشد بیش از ۵۰ درصدی قیمت به همراه ۵ نماد بورسی و فرابورسی برای یکی دو روز و یک ساعت بسته شد .
بازارگردانی سهام ایران خودرو و ۳ نماد بورسی و فرابورسی از دیروز و فردا
نماد برتر- عملیات بازارگردانی سهام ایران خودرو و دو شرکت بورسی به همراه یک سهم فرابورسی با دامنه مظنه ۳ درصدی، حداقل حجم سفارش انباشته و معاملات روزانه از دیروز و فردا آغاز می شود.
توقف ۸ نماد بورسی و فرابورسی و تمدید تعلیق سه پتروشیمی دیگر
نماد برتر- قبل از شروع معاملات نماد ۸ شرکت بورسی و فرابورسی متوقف و تعلیق سه پتروشیمی دیگر تا ۲۴ آذر تمدید شد .
۹ نماد بورسی و فرابورسی موقتا" از تابلو معاملات رفتند / محدودیت حجمی یک سهم
نماد برتر- قبل از شروع معاملات امروز ، نماد ۹ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله پالایشگاه تهران برای یکی دو روز و یک ساعت بسته و برای یک سهم هم محدودیت حجمی تعیین شد.
بازارگردانی سهام ۷ نماد بورسی و فرابورسی از دیروز و امروز
نماد برتر- عملیات بازارگردانی سهام یک شرکت بورسی به همراه ۶ سهم فرابورسی با دامنه مظنه ۳ و یک درصدی، حداقل حجم سفارش انباشته و معاملات روزانه از دیروز و امروز آغاز شد.
توقف ۱۰ نماد بورسی و فرابورسی و رفع گره از یک سهم دارای صف فروش
نماد برتر- امروز سهام یک شرکت بورسی دارای صف فروش ، مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی بوده و نماد ۱۰ شرکت دیکر هم برای یک روز و یک ساعت بسته شد.
۲۸ نماد بورسی متوقف شدند
نماد برتر- از میان نمادهای بورسی تا تاریخ ۲۸ آبان ماه ۲۸ نماد بورسی به دلایل مختلف از جمله تعلیق نماد معاملاتی تغییرات بیش از ۵۰ درصد در ۱۵ روز متوالی، افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف و غیره متوقف شدند.
بازارگردانی سهام یک بانک ، دو پتروپالایشی و ۱۲ نماد دیگر آغاز می شود
نماد برتر- عملیات بازارگردانی سهام یک بانک ، دو پتروپالایشی به همراه ۱۲ نماد بورسی و فرابورسی دیگر با دامنه مظنه ۲ و ۳ درصدی از امروز و فردا آغاز می شود.
بازارگردانی سهام ۵ پتروپالایشی و ۵ نماد دیگر بورسی آغاز شد
نماد برتر- عملیات بازارگردانی سهام پالایشگاه تبریز، چهار پتروشیمی به همراه پنج نماد بورسی دیگر با دامنه مظنه ۳ درصدی و حداقل حجم سفارش انباشته و معاملات روزانه از دیروز آغاز شد.